تاریخ اسپرت صندلی ماشین موتور میلیون

تاریخ: اسپرت صندلی ماشین موتور میلیون رانندگی سرگرمی ماشین

گت بلاگز اخبار اجتماعی مسئله مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران بلیت هزار تومانی مترو نیست / عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران

با تصویب اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قیمت بلیت مترو جهت سال آینده با ۲۵ درصد زیاد کردن به هزار تومان خواهد رسید، افزایشی که نه تنها با تورم همخوان

مسئله مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران بلیت هزار تومانی مترو نیست / عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران: مسئله مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران بلیت هزار تومانی مترو نیست

عبارات مهم : ایران

با تصویب اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قیمت بلیت مترو جهت سال آینده با ۲۵ درصد زیاد کردن به هزار تومان خواهد رسید، افزایشی که نه تنها با تورم همخوانی ندارد بلکه در سال های گذشته بی سابقه بوده هست. با این وجود محمد علیخانی عضور شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می گوید: «مشکل مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران نبود واگن و ازدحام داخل واگن ها است نه قیمت هزار تومانی بلیت مترو.»

اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد زیاد کردن ۲۵ درصدی قیمت مترو را در روزهای آینده بررسی می کنند. با توجه به اینکه به نظر نمی رسد آنها با این پیشنهاد مخالف باشند انتظار می رود قیمت بلیت مترو جهت سال آینده تا هزار تومان زیاد کردن پیدا کند؛ موضوعی که انتقادهایی را در پی داشته و بعضی آن را خلاف اهدافی چون تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی می دانند، ولی محمد علیخانی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به اعتمادآنلاین می گوید: «من فکر نمی کنم در حال حاضر مسئله مردم بلیت هزارتومانی مترو باشد، آن هم در دوره و زمانه ای که هزینه ها اینقدر اوج است و هزار تومان رقم چندان بالایی نیست.»

مسئله مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران بلیت هزار تومانی مترو نیست / عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران

او ادامه می دهد: «مشکل واقعی مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در حال حاضر عدم دسترسی مناسب به مترو و ازدحام فوق العاده زیاد مترو در اثر نبود واگن کافی هست. جهت برطرف این پرسشها باید هزینه کرد و هزینه این کارها هم باید از یک راهی تأمین شود، نمی شود که مترو را تعطیل کنیم.»

علیخانی اضافه می کند: «در روزهایی که در پایتخت کشور عزیزمان ایران برف سنگین بارید شاهد بودیم که چطور مردم در فرودگاه امام خمینی اسیر شدند و حتی تاکسیران ها قیمت رساندن آنها به شهر را تا یک میلیون تومان اوج بردند. اگر ما به اندازه کافی واگن داشتیم و به جای یک قطار چند قطار در خط فرودگاه امام تردد می کرد شاهد بروز چنین مشکلاتی نبودیم. این ها پرسشها واقعی مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، نه قیمت هزار تومانی بلیت مترو.»

با تصویب اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قیمت بلیت مترو جهت سال آینده با ۲۵ درصد زیاد کردن به هزار تومان خواهد رسید، افزایشی که نه تنها با تورم همخوان

برخی از اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در دوره گذشته شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به وضوح اعلام می کردند که به علت عدم اجرای تعهدات دولت در مورد مترو، شهرداری مجبور است هزینه توسعه مترو را از مردم بگیرد، ولی در این دوره با توجه به ارتباط خوب دولت و شهرداری انتظار می رفت این روند متوقف شود. علیخانی در مورد این عنوان می گوید: «دولت هم وارد عمل شده است هست. در جلسه ای که روز چهارشنبه با معاون اول مدیر جمهور داشتیم قراردادی منعقد شد که بر اساس آن دولت تعهد کرد با اعتبار خودش ۲ هزار واگن به متروی کلانشهرها یاری کند که بخش زیادی از آنها سهم پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. اگر به این تعهد عمل شود شاهد دو برابر شدن واگن های پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهیم بود ولی این کار وقت بر است و جهت توسعه و اداره مترو کافی نیست. ضمن اینکه طی همین یکی دو ماه گذشته با توجه به اوج رفتن قیمت دلار و یورو ما شاهد زیاد کردن ۴۰ درصدی هزینه ها هستیم.»

او ادامه می دهد: «با توجه به استخدام های فراوانی که در دوره گذشته مدیریت مترو اتفاق افتاده، درآمد فعلی متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران کفاف حقوق پرسنل آن را هم نمی دهد، بعد از کجا باید هزینه اداره مترو و توسعه آن را به دست آورد؟»

واژه های کلیدی: ایران | علیخانی | شورای شهر | شورای شهر تهران | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz